środa, 27 stycznia 2016

Jak zmienić kolor nicku na MiceForce ?!

Hej, na MiceForce myszki się pytają jak to sie nick koloru zmienia ? Ja to wiem ! To jest bardzo łatwe ;) Poprostu wpisujesz do chatu /isimrenk *kod*
Łatwe ? Teraz i ty to wiesz ^^ . Chcesz kilka podstawowych kolorków ? Mogę ci je dać !
czarny-000000
Biały-FFFFFF
Żółty-FFE300
Różowy-FF00CC
Czerwony-FF2700
Niebieski-009DFF
Zielony-3CFF00
Fioletowy-BB00FF
Złoty-9F8200
 To chyba tyle tych kolorków wam wystarczy nie ? Dobra, pozdrawiam wszystkich na tym zdj !

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pewnie coś źle wpisałaś. Bo mi działa c;

      Usuń
    2. Żeby dostać czarne futro wpisz /color i wklej ten kolor > #010101

      Usuń
  2. mi wszystko działa i jak to się dzieje że ja mam bloga o najpopularniejszej kreskówce i nie ma komentarzy a ty o grze i masz? to dziwnee...

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszcie sobie /isimrenk vs ze spacją tam mozecie wybrac kolor dla siebie byle jaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko działa pięknie ! Dzięki za wskazówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko działa i jeszcze na tej stronie taki fajny kursor myszki
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ze niektórzy mają tęczowe, jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zrobić czarny nick? W ogóle nie działa i pisze, że ten kolor jest za ciemny ;-;

    OdpowiedzUsuń